I love us

Emelie - Men Amanda, tänk om jag tar värsta överdosen och börjar skaka & rulla runt på golvet!!!!!!
Jag - Emelie....det är bara druvsocker?





Ny blogg, igen!

Och så har jag skaffat mig en blogg, ännu en gång. Har helt tappat räkningen på hur många jag haft. Men en ny start är ju aldrig fel. Dock krånglar blogg.se som aldrig förr, går knappt att logga in men det ska väl lösa sig så småningom!

Iallafall, gjort världens tabbe idag. Som gjort mig till en tomat, satt världens största skylt på dörren till solariumet som jag bara gick förbi utan att titta på ens. "NYA RÖR" ja, och en halv timme senare är jag lika röd som en paprika. Och fräknig som jag vet inte vad, pippi(?)
Smällar man får ta, efter regn kommer ju solsken. Vilket i detta fall kan vara en annan nyans på min kropp, brun möjligtvis om jag får välja.

Aja, nu ska det kollas lite  Paradise hotel blandat med Playa del sol & för att inte glömma riverside. Härlig blandning såhär en måndagskväll.

 



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0