Jaa

Jag lägger typ endast upp bilder nu för tiden. Bor ett litet ego i mig vissa veckor ;) Men de visste ni säkert redan. Idag har jag fått världens BESVIKELSE btw. Granen på farmen kan nu innehålla  100 paket så min har krympt. Vilka typer, jag som jobbat o jobbat för och få den stor o fin, oså krymper dom den dom jäklarna. Idag vill jag klaga. Haha, men jag törs inte. Tänk om mitt klag får det o rinna över för dom, så dom helt enkelt stänger ner hela skiten. O de vill vi ju inte. Och sen är jag ju inte den som klagar, om det inte verkligen behövs dvs. Sen har jag varit med mammi och lisa idag lite, tjattrat på nere i köket om jul & allt. Längtar smått lite. Sen måste jag även fundera ut om jag vill åka till gbg den 19:E och träffa kära Lisa eller om jag ska va med tjejerna och fira beckis som fyller 18. (GRATTIS!!!!!) Svårt beslut, men vill ju inte missa beckis födelsedag men Lisa kan jag ju inte träffa så ofta som jag vill, eftersom vi bor bra långt ifrån varandra. Så, vad borde jag välja?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0