Madagaskar

Dålig uppdatering, i know. Men haft fullt upp haha, eller inte. Har inte haft något vettigt och säga, för de har jag ALLTID annars. Säger bara vettiga saker. Nu sitter jag o kollar på madagaskar för ja inte orkar byta kanal. haha. Jag hatar tecknat. (ANIMERAT, JA VET EMELIE) Hon älskar däremot sån där skit, o blir dret sur när jag kallar det tecknat.. Är ju tecknat. Typ iallafall. Skulle egentligen iväg o sola idag men de går verkligen inte, flagnar fortfarande o de vill inte ge med sig. Solarium helvete. Ja, nu hade jag inte mer på hjärtat än så. Ska nörda lite farmville nu, som för övrigt blåste mig BIGTIME. Kämpade som fan för o få trädet o växa, o så när de väl gör det så är det så lite så de knappt sysn. "vill du att det ska växa mer måste du få ytterligare 20 paket"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0