Onsdag

Hej och godmorgon.

Varit så jäkla slö hela dagen, nästan plågsamt slö. Degat i sängen och inte äns petat på sminkväskan. Fräsch!
Hunnit iväg och sola också, cykeln dampa pga kylan så fick gå istället. Lika bra det kankse, hade varit as kallt och cykla utan vantar. Btw så köper ja ca 5 par vantar VARJE vinter, för jag lyckas jämt tappa bort dom. Hela tiden verkligen. irriterande. Jag äger inga vantar nu. Haha.

Annars ska jag till Kga imorgon med mammis, hon ska handla och jag ska...tjocka mig på mcdonalds? haha. Eller max. Dock hatar jag max, aldrig ätit där men gick in en gång och kollade på menyerna, fattade nada och gick över vägen till mcdonalds istället. Dom vet hur man ska göra. Dom är enkla, max är komplicerat. Vem orkar krångla för att få en jäkla burgare som förmodligen smakar skit ? Burger king är ett levande exempel på att smaka dret. Smakar kornkiosk långa vägar, bränt fläsk typ. Haha.

Aja, nu ska de kollas lite Riverside.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0