Vit sminkning..vinter tema!

Idag kommer den blivande fotografen Emelie hem till mig. Jag ska fotas, HA HA HA. Vinter tema är det som gäller för skol arbetet imorgon. Hon tvingar mig alltså att ha vita kläder, vita ögonfransar, vit ögonskugga, vita läppar(tänker inte gå med på det hahaha) OCH ljust puder. Kommer inte se klok ut, men det får jag väl gå med på. Så, nu är jag klädd från topp till tå i vitt. Inte varje dag direkt. Hon är här om 30 min kankse, då ska vi ut i den härliga "snön".. hon lär få photoshoppa dit vit bakgrund haha. Till o med solen är framme..? jaja. Detta kan endast gå utför, ja är inte känd för o posa seriöst ; )





HAHAHAHAHAH, fan va fult med vit sminkning. Jag skämms. Fattar inte varför jag går med på detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0